Wil je als Chef-kok goed personeel?

Daar zul je zeker in deze tijd echt iets meer voor moeten doen! Goede koks hebben al een baan en er staan veel vacatures open, dus die zal je op een of andere manier moeten interesseren om juist bij jou te gaan solliciteren.

 Dat kan je doen door je te onderscheiden, besteed wat aandacht aan de advertentie tekst en beschrijf niet alleen 
wat je verwacht van een nieuwe medewerker maar zeker ook wat je te bieden hebt en dat hoeft zeker niet alleen financieel te zijn;

  • Wat zijn de prestaties van de Chef-kok? Prijzen? Signature dishes?
  • Wat staat er op de kaart? Link naar de kaart op internet?
  • Wat kan men bij je leren? Kan men met wedstrijden meedoen?
  • Met welke materialen werkt u? (Chocolade kamer, Inductie enz.)
  • Bezoeken aan leveranciers? Betrokkenheid menu?
  • Bied je kokskleding aan? Wast je bedrijf deze?
  • Vergoed je reiskosten?


Dit zijn allemaal factoren die van belang zijn voor een topper om te overwegen of een overstap de moeite waard is.

Onderscheidend

Om zoveel mogelijk bereik te krijgen voor je vacature is het internet het meest geschikte medium. Gespecialiseerde websites als WerkenindeHoreca.nl zijn zeer geschikt en hebben een groot sociaal netwerk. Veel koks zijn niet direct op zoek naar iets nieuws, maar volgen de vacatures via de Emailservice of de Twitter, Facebook of Linked-in accounts van de site. Zodra ze een interessante vacature voorbij zien komen bekijken ze deze toch en dan moet je vacature tekst onderscheidend zijn.

Adverteren

Als u wilt adverteren op deze pagina, neem dan contact op via info@xs2jobs.nl

Volg ons

Op onze social media